måndag 28 juli 2014

maffigt värre

Ja det kan man väl säga om gårdagens oväder!?
Det blixtrade och dundrade som bara den här i Norsjö kommun och andra delar av vårat avlånga land.
När jag körde hem från jobbet igår eftermiddag så möttes jag av en vägg av regn som knappt gick att ta sig igenom men jag lyckades med det men inte med nån hög hastighet för man såg kanppt nånting samtidigt som det var ett fyrverkeri av blixtar..

Men Skellefteå klarade sig från detta oväder, för därinne var killarna och hade träningsdag, det kom väl en ordentlig skur där inne  men inger mera..

Nu skall jag försöka få i mig lite morgonkaffe..
Ha en bra dag alla.

2 kommentarer:

  1. Ja, det verkade som Tor var riktigt på dåligt humör där uppe i Svedala igår. Här nere visade han sig inte...
    :-)

    SvaraRadera
  2. Kväller.Ja det smakade bra..Här har det varit ännu en het dag,fortfarande +24 och kl är snart 22..Haé Kram.

    SvaraRadera