måndag 29 december 2014

Känns konstigt

Dag : Måndag
Datum 29 december
År 2014
Väder: det är kallt  -23 grader.
 
Ja en liten kort sammanfattning om denna dag,
 
Men denna dag då ?? ja det känns konstigt just nu för  ja jag är lite lätt förirrad.
 
Men igår var det iallafall sönda  tror jag iallafall !jo för dan innan dess var det lördag ?   jo det var det , jag för jag var till stan och skulle hjälpa till och städa efter den otroligt tråkiga händelse som skedde på annandag  Jul då brann det på SooShim .
Men tur i oturen så kom ingen till skada och det var två stycken där och tränade i gymmet som kände röklukten .
Och det begränsade det hela till köket .Dock vart det rökskadat men det är inget mot ifall allt hade brunnnit ner.
 
Men nu får vi se fram emot det nya året som kommer  och då skall jag ta nya tag med mitt nya liv  se om nån kan fixa ett träningsschema åt mig på klubben som jag kan köra efter..
 
Men nu skall jag ta denna måndag som den kommer och bara vila..Nä förresten det blev jobb ikväll..
 
Ha en bra idag :)
 

1 kommentar:

  1. Veckovill är bara förnamnet vad jag är. Smög ner till jobbet idag och kollade min mail. Lite jobb blev det också när jag ändå var där. Kram

    SvaraRadera