fredag 10 oktober 2014

Avundsjuk??

Avundsjuk? på min dotter?? nä inte det minsta!! däremot tycker jag synd om henne. Hon som måste gå till skolbussen nu på morgonen . Själv kan man sitta inne i värmen med en kopp kaffe.
Tro nu inte att jag inte tänkt tanken att  ta bilen och köra henne till bussen. Men den är också kall samt att det nu kommer snöblandat regn från the Heaven..
Kan ju iallafall medela att katten skulle promt ut i detta rusk. Ja sönerna skall ju ut och cykla till praktiken
Och sen till Soo Shim men då tror jag att det är lite bättre väder (hoppas jag)  Och kan man få hoppas att bussbolaget varit smarta och satt på vinterdäcken på bussen nu när dom skall skjutsa ett gäng med taekwondoutövare till Kramfors..
Men mina viinterdäck hoppas jag är på innan jag far med packning in till stan..
 
 

2 kommentarer:

  1. Ja, jag kan inte heller påstå att jag är avis. Inte på ert väder i alla fall...
    :-)

    SvaraRadera
  2. Hörs som vintern redan är på gång hos dig, det gör inte mig avundsjuk...fast den lär väl snart vara på ingång här också. Kramiz

    SvaraRadera