lördag 13 september 2014

Änglavakt

Igår var en dag som jag sent kommer glömma..iallalfall inte den närmsta tiden.!
Det kommer nog dröjja innan jag tar på mig nattjobb igen. Ja just nu har jag ju ingen bil så det kan väl bara bli dagjobb också.
Jag var påväg hem från en natts jobb då det som aldrig tidigare hänt mig händer jag  tappade kontrollen över bilen och då sker det mest fasansfulla jag varit med om .Jag märker av att bilen är utanför vägkanten  på min sida och får tillbaks fokus, men det är försent. Bilen kommer upp vägen men över på andra sidan och ner i diket där den far fram en bra bit innan jag vet inte hur det gick till men upp på vägen via en vägtrumma  ja fråga mig inte hur jag lyckades klara detta men upp på vägen med alla fyra hjulen och bilen far en bit på vägen och stannar sen där..
Ja själv klarade jag mig med en fläskläpp stor som hela ansiktet kändes det som. Jag var in på akuten och undersökte mig och  läkarn skakade på huvudet  och sa  snacka om änglavakt.
Jag väntade med att berätta till efter middagen att berätta för pojkarna som bor inne istan  som skulle ha kommit hem idag  för att hälsa på.Men dom kom igår istället  för att se så mamma mår bra..
Men jag kan berätta att jag mår bra och jag klarade mig som sagt med en fläskläpp  modell bigger.

2 kommentarer:

  1. En sån änglavakt du hade. Otroligt. Hoppas att fläskläppen har blivit mindre nu och att du mår bra.

    Kram/Gilla

    SvaraRadera
  2. Oj, oj, oj...nog hade du änglavakt där! Så lätt det är hänt, på en sekund kan allt förändras! kramar om dig!

    SvaraRadera