måndag 18 augusti 2014

Så var det gjort

Äntligen hemma efter en hektisk dag på stan.
Klockan 8,50 for vi mot stan för grabbarna hade upprop klockan 10,00. Sen skulle gubben på jobbet och jag inväntade en väninna som jag skulle ha en fikadejt med  ja det var evigheter sen vi hade en sån..
När vi satt på Expresso House så kom då pojkarna tillbaka från skolan  där dom då varit i 3 timmar ja nästan.
Dom hade en lista på vad som skulle köpas
Kollegieblock linjerat/rutigt
Pennor av alla de slag
Linjal
Pärm med register
Suddiggummi
Hänglås.

Efter fikat så blev det då en shoppingrunda där allt detta inhandlades. Vi köpte flerpack av det mesta och då delade dom broderligt så dom betalade hälften var..
Sen bar det iväg dit där dom skulle bo och fixa iordning  ja bädda sängen och  sånt jag for iväg och köpte lite förnödenheter..
Och nu gör killarna nåt som dom har längtat efter hela sommaren  tränar Taekwondo..
Och själv gör jag inte så mycket jag bara slappar.
Och skall snart sätta mig framför tv:n.
 
Ha en bra kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar