lördag 9 augusti 2014

Gomorron lördag

Ja idag är det en regnig dag och jag klagar inte för jag tycker det skall komma mer regn och jag jobbar hela helgen så  mig kvittar det om det regnar. Det enda tråkiga är ju att man inte kan hänga ut tvätten,
som jag tvättat i min nya tvättmaskin men den har ju en inbygd torktumlare :) men tvätten blir väldigt skrynklig däri och den blir inte riktigt torr heller  tror den blir så för att man skall stryka heller mangla den efteråt..

Här är den förresten min nya polare..Dock lär det ju intebli så mycket tvätt nu när grabbarna far heller jo för den hönsmamma som jag är vill jag nog  hålla koll på tvätten :)

Nä nu göra sig redo för jobbet..

3 kommentarer:

  1. Åh, härligt med ny tvättmaskin. Tråkigt att inte kunna hänga tvätten ute, men kan ju vara rätt skönt med regn ändå... :)

    SvaraRadera
  2. Här åker det mesta i tumlaren fast vi har jättestora sådana så det blir inte skrynkligt. Kolla om du inte kan ställa in den på strykfritt! Kramiz

    SvaraRadera
  3. Godmorgon i stugan denna arbetsmåndag! Kramiz

    SvaraRadera