fredag 13 februari 2015

Tillbaka i livet

Hej allesammans  förlåt att jag inte skrivit nåt, men  hela familjen har drabbats av denna hemska förkylning.
Ja detta var min andra omgång  och den första var mildare än denna. Denna gång hade jag ont i skallen flera dagar ,ont i halsen en jävlig hosta.  Plus att jag varit dum och jobbat samtidigt, men  när ordinarie personalen är sjuk så får man väl ställa upp..
 Och ingen träning har det blivit heller då man varit sjuk..

Men nu skall jag ladda för kvällsjobb heller snarare helgjobb  så det blir en powernapp nu. :)

2 kommentarer:

  1. Många har drabbats av snuva och hosta men vi får olika mycket besvär, Gubben min har varit sjuk i två veckor, Jag fick en lätt förkylning som gick över på ngr dagar.

    SvaraRadera
  2. Du är verkligen ursäktad, för att du inte har skrivit här på ett tag. Jag har också varit dålig på att skriva dagligen. Och kan inte skylla på nån förkylning. Det har bara inte hänt något att skriva om för min del.

    Det är ju inte bra att ni har varit så förkylda. Tog ni flunsasprutan i höstas? Den hjälpte ju inte, så det kan vara en slang av flunsan ni har råkat ut för. Samma här. Jag hade en envis förkylning tidigare med hosta, så jag var färdig att tappa andan.

    Sv: Visserligen är det fredagen den trettonde, men jag känner ingen oro för det.

    Kram/Gilla

    SvaraRadera