fredag 24 oktober 2014

Dåligt väder

God Morgon på er  hoppas ni har sovit gott inatt! själv har jag jobbat sista natten för denna gång :).
Jag har ju inte känt mig riktigt pigg nu,  efter lassarettsbesöket med gossen i helgen   ja det tar på krafterna.

Men igår så tog jag och Alle en härlig prommenad inom samhället och det kändes skönt och det var ju bra för honom också så fick han ut röra på sig och få frisk luft :).

Nu har jag bara två timmar kvar tills jag slutar  och då är det hem till sängen och sova några timmar och sen upp och jobba på en begravning..

Men framförallt skall jag hålla tummarna för Den största stjärnan på himmelen och det är Elin Johansson Som idag tävlar i Grand Prix i Manchester  .

´Ha en bra dag alla

4 kommentarer:

  1. Skönt med lite promenader ute nu. Åtminstone om det inte regnar. Jag var faktiskt tvungen att googla om Elin. Jag hade ingen aning om vad hon sysslar med. Men det måste väl vara Taekwondo om jag stavat det rätt?

    Sv. Jag fick till det genom en tillfällighet. Det var nån på FB som tipsade och när jag råkade få syn på vår urdruckna vinbox, så tänkte jag, att jag skulle göra likadant.

    Kram/Gilla

    SvaraRadera
  2. Godmorgon denna lördag! Vad hade hänt med pojken? Förstår i alla fall att det är bra nu. Kramiz

    SvaraRadera
  3. Godmorgon i stugan! Söndag igen och snart ny arbetsvecka! kramiz

    SvaraRadera
  4. Dimmigt o grått här men till min stora glädje är det ändå plusgrader! Kramiz

    SvaraRadera